zondag 12 december 2010

Uitnodiging om virtueel mee te reizen naar Krugerpark, Zuid Afrika....

Een pad wordt gebaand door de eerste stappen, die erop gezet worden.


Op 1 januari 2011 ga ik op stap, dat wil zeggen gaan wij op stap. Voor mij de eerste keer naar Zuid-Afrika. Samen met mijn broer Mario bezoeken wij een maand lang het Krugerpark. Ik heb het geluk met een zeer enthousiast Zuid Afrika ganger op reis te gaan. Mario bezoekt dit deel van Afrika namelijk nu voor de 15e maal. Al bijna 50 jaar een gewaardeerd medewerker van Dierenpark Amersfoort ( zie: dierenparkamersfoort.nl ) begint voor hem ieder jaar met een maand wildlife experience in het Krugerpark.

Dit jaar gaan we samen. Omdat ik een sterk vermoeden heb dat het een zeer bijzondere reis gaat worden, begin ik met deze blog Over ongebaande paden....... mede op verzoek van moeder, die zich thuis afvraagt wat ons naar die jungle brengt en graag op de hoogte wil blijven van wat wij daar in het verre Zuid-Afrika tussen de wilde dieren allemaal uitspoken. Bij deze dan ook de uitnodiging aan familie, vrienden en bekenden de uitnodiging om deelgenoot te worden van onze reis over nog niet platgetreden paden.



Ik wens alle virtuele medereizigers een boeiende tocht mee naar Zuid-Afrika door het Krugerpark.

1 opmerking:

  1. Een reactie op de blog is welkom.
    Met een advies voor de digibeten onder ons: voor een bericht typ je een tekst in het blanco vlak hieronder.
    Vervolgens moet je kiezen via welke account te reageert - heb je geen account bij Google en WordPress kun je tamelijk eenvoudig een account aanmaken door wat gegevens aan te leveren en zelf een wachtwoord daar bij te verzinnen.

    Met een account bij Google ( dit is overigens niet als reclame bedoeld ) kun je ook melden als 'volger', dan krijg je automatisch bericht van een nieuwe publicatie.
    Ben je hardcore digibeet roep dan de hulp in van een wizz-kid bij je in de buurt.

    Lukt dat ook niet surf dan zelf regelmatig naar de site http://ongebaandepaden.blogspot.com


    HH

    BeantwoordenVerwijderen